Zaloguj się
IIość sztuk:0Razem0,00 PLN

Twój koszyk

Wartość
IIość sztuk:0Razem0,00 PLN

Produkty

Usługi

B2B

Przemysł

Wydarzenia

 2
Pakiet 1Pakiet 2Pakiet 3CUSTOM
Możliwość customizacji
3
Prowizja od sprzedaży z hubburger.com3,60%3,40%3%
4
Ilość wariantów do wystawienia 
w swoim sklepie w cenie abonamentu
503001000Bez limitu
5
Ilość produktów do wystawiania 
na hubburger w cenie abonamentu
105030025
6
Ilość użytkowników w systemie24102
7
konfiguracja sklepu shop ready to sale1000120015001000
8
Zabezpieczenia https
9
Ilość funkcjonalności90190225
10
Cena miesięcznego abonamentu 
w umowie rocznej
800 PLN1500 PLN2000 PLN
11
Możliwość generowania kodów rabatowych+++
12
Rabaty dla zakupu pełnych opakowań+++
13
Możliwość przyznawania rabatów++
14
Funkcjonalność indywidualnych rabatów dla klientów wg grup rabatowych per produkt lub/i zamówienie++
15
Rabaty przy płatności z góry, możliwość zapłaty ratalnej
16
Mobile Android App Magazyn++
17
statystykinietaktakind
18
Prowizja od sprzedaży na HubBurger.com3,60%3,40%3,00%ind
19
Logo Partner HubBurger.comtaktaktaktak
20
21
System Magazynowy
22
Rodzaje magazynów
23
Magazyn sprzedaży+++
24
Magazyn zewnętrzny++
25
Magazyn produkcyjny+
26
Magazyn kontroli jakości+
27
Magazyn dostaw+
28
Magazyn dystrybucyjny+
29
Magazyny spedycyjne i dystrybucyjne+
30
Rodzaje półek (magazynowa, użytkownika, wózek, śmietnik, zwroty, transport)+++
31
Dedykowana półka dla każdego pracownika, gwarantująca ciągłość kontroli przepływu towarów+++
32
Przyjmowanie zwrotów+++
33
Możliwość włączenia/wyłączenia magazynu ze sprzedaży+++
34
Ewidencja produktów w magazynie+++
35
Dodawanie i ujmowanie ze stanu magazynowego+++
36
Ewidencja ruchu produktów w magazynie+++
37
Inwentaryzacja produktów oraz towarów+++
38
Remanenty+++
39
Możliwość scalenia wielu półek w jedną wraz z towarem+++
40
Możliwość ewidencjonowania dat przydatności (expiration dates)+++
41
System oparty na niezawodnych kodach QR++
42
Listing magazynów wraz z filtrami, ilościami miejsc i wariantów++
43
Ewidencja produktów w magazynie po kodzie barcode lub QR++
44
Przyjęcie na magazyn produktów, które nie są wprowadzone do systemu++
45
Aplikacja mobilna wspomagająca pracę magazyniera w zakresie ruchów magazynowych, wydań, przyjęć, komisjonowania, pakowania do wysyłki oraz wydania przesyłek kurierowi++
46
Generowanie kodów QR dla miejsc magazynowych++
47
Ewidencja transportu pomiędzy magazynami (kontrola co wyslane-co doszło)++
48
Masowe dodawanie półek w magazynie wraz z drukowaniem kodów QR++
49
Możliwość cofnięcia ostatniej inwentaryzacji++
50
Sprawdzanie różnic magazynowych (braki i nadwyżki) wraz z bezpośrednią możliwością edycji++
51
Automatyczne przyjęcie na magazyn sprzedażowy, jeśli spełniamy warunki zwrotu na magazynie zwroty++
52
Pilnowanie stanów magazynowych pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży, pełna synchronizacja++
53
Konfekcjonowanie wielu wariantów na jedno miejsce do przygotowania wysyłki całości++
54
Obsługa opakowań zbiorczych++
55
Kontrole jakości produktów+
56
Sprawna organizacja nieograniczonej liczby magazynów i półek+
57
Możliwość przyjęcia części wyprodukowanego towaru oraz jednoczesnej reklamacji towaru niespełniającego wymagań, z czego wynika ciąg zdarzeń jak podzielenie zamówienia na wiele wysyłek, generowanie dokumentów itd.+
58
Magazyn celny i statusy towaru, odtworzenie ścieżki możliwych zdarzeń+
59
Możliwy Dropshipping (pomiędzy naszymi systemami).+
60
61
Oferty PDF
62
Tworzenie oferty dla kupującego w predefiniowanym szablonie PDF++
63
Możliwość negocjowania oferty z kupującym++
64
Przekształcenie oferty w zamówienie przy jej akceptacji przez kupującego++
65
Obliczanie zysku/kosztu na danej ofercie++
66
Optymalizacja sprzedaży oraz pilnowanie marży++
67
Wysyłanie grupowej oferty dla kręgu zdefiniowanych użytkowników++
68
Pilnowanie stanów magazynowych dla ofert, które są dla więcej niż jednego kupującego++
69
Archiwizacja ofert++
70
Edycja ofert++
71
Konfiguracja, jakie dane produktu mają być zawarte w ofercie++
72
Indywidualny szablon dla ofert++
73
Przekazywanie oferty do innego opiekuna jako zadanie++
74
Statusy ofert++
75
76
Jedna platforma dla B2B i B2C
77
Jeden ekosystem dla e-Commerce+++
78
Ewidencja cen netto i brutto+++
79
Możliwość aktualizacji/zmiany stawek VAT - synchronizacja wszystkich kanałów sprzedaży+++
80
Wspomaganie Google Translate, możliwość szybkiego przetłumaczenia bezpośrednio w oknie edycji tekstu na maksymalnie 17 języków jednocześnie+++
81
Powiadomienia e-mailowe+++
82
Obsługa zamówień+++
83
Powiadomienia e-mailowe+++
84
Funkcjonalność zakupu przez klienta+++
85
Szybki dostęp do karty zamówienia z niezbędnymi do jego zrealizowania danymi+++
86
Możliwość edycji adresu wysyłki+++
87
Możliwość dodawania plików, np. instrukcji, certyfikatów+++
88
Dodawanie warunków zamówienia (inco terms, exwork EXW, etc.)+++
89
Możliwość tworzenia ankiet:
90
Publicznych+++
91
E-Votingów+++
92
Quizów+++
93
Systemowych+++
94
Zarządzanie ankietami+++
95
96
Obsługa wysyłek+++
97
Obsługa zwrotów i wydań dla kuriera+++
98
Sprzedaż detaliczna i hurtowa+++
99
Zakup tworzonego przez administratora dla klienta+++
100
Statusy sprzedaży (aktywny, nieaktywny, do sprzedaży)+++
101
Konfiguracja jednostek sprzedaży (kg, ml, - jednostki miary)+++
102
Zakup tworzonego przez administratora dla klienta+++
103
Możliwość dodawania notatek+++
104
Możliwość dzielenia zamówienia na wiele przesyłek+++
105
Możliwość agregacji koszyka po producentach lub produktach (koszyk podzielony na różnych sprzedawców, jeden wariant produktu od różnych sprzedawców wyswietlony jako jeden rodzaj produktu)+++
106
Przegląd wysyłek do danego zamówienia+++
107
108
Wiele punktów odbioru osobistego++
109
Możliwość zmiany tłumaczenia każdego słowa/zwrotu użytego w systemie++
110
Sprzedaż zadatkowa++
111
Obsługa wielu walut++
112
Funkcjonalność segmentów w bazie klientów++
113
Masowe zmiany ceny, statusu, kategorii, grupy rabatowej, grupy wysyłkowej z poziomu sklepu++
114
Tworzenie oferty dla klienta z wybranymi produktami (PDF)++
115
Lista błędnych produktów, np. po imporcie danych lub z eBay, Allegro itp.++
116
Centralne zarządzanie zamówieniami ze wszystkich kanałów i możliwości sprzedażowych (eBay, Amazon, Allegro, e-mail, telefon, mobile APP)++
117
Generowanie (automatyczne lub manualne) listy zamówień gotowych do wysyłki lub komisjonowania++
118
Filtrowanie na listingu zamówień po wszystkich statusach, danych kupujących, wartości, krajach dostawy, ID zamówienia, pochodzeniu (eBay, Allegro itp.), numerze faktury, transakcji itd.++
119
Anulowanie zamówień wraz z automatycznym zwrotem zapłaty, jeżeli spełniamy warunki zwrotu++
120
Unikalne kody QR do zamówienia (do mobile APP)++
121
Sprawdzenie po kodzie QR lub numerze zamówienia, czy towar został poprawnie zapakowany++
122
Bezpośrednie przejście do edycji konta użytkownika (konto firmowe jako nadrzędne nad kontem użytkownika)++
123
Moduł ewidencji kontaktów handlowych (wsparcie mobile APP)++
124
Przyjmowanie zwrotów (wsparcie mobile APP)++
125
Integracje z wieloma kontami jednego serwisu (np. konta z allegro, itd.)++
126
Adaptacja sklepowego cennika wysyłek (różni provide'rzy)++
127
Synchronizacja regulaminów, aktów prawnych, gwarancji itp. z systemami zewnętrznymi (ebay, allegro, itd.)++
128
Automatyczne dzielenie zamówień na przesyłki++
129
Aplikacja mobilna dla administratora systemu pozwalająca na realizację kluczowych zadań++
130
Możliwość rezerwacji produktów i usług++
131
Sprzedaż zestawów hurtowych (np. rozmiarówki)++
132
133
Wymiana danych w czasie rzeczywistym (jeśli jest wspierana przez dany serwis)+
134
Pełna dwustronna integracja z Allegro, eBay itp.+
135
Automatyczne wystawianie ofert na eBay wg konfiguracji w zakresie cenowym+
136
Automatyczne wysyłanie propozycji ceny zakupu poniżej ceny z listingu dla obserwujących+
137
Możliwość dospecyfikowania usługi podczas rezerwacji (odnosi sie do usług, w ktore wchodzi kilka elementów ale jest jedna sprzdaż).+
138
Zarządzanie rezerwacjami+
139
Możliwość generowania nalepek dla produktów spożywczych (alergeny, skład)+
140
141
Konfigurator produktu dla kupującego (customizacja)+
142
Tworzenie zamówienia dla klienta z wybranymi produktami+
143
144
Wizytówki firmy
145
Podstrona „Wizytówka” z danymi kontaktowymi, mapą dojazdu+++
146
Strona główna z grafikami oraz tekstami opisującymi firmę/osobę+++
147
Podstrona regulaminu i polityki prywatności+++
148
Formularz kontaktowy+++
149
Podstrona „O nas”+++
150
Linki do Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna+++
151
Administrator systemu+++
152
Do czterech podstron kontekstowych ze zdjęciami i opisami+++
153
6 podstron++
154
7 podstron+
155
156
SEO techniczne
157
Automatyczne mapowanie wyrażeń do zdjęć produktów++
158
Mapowanie kategorii wraz z dodanymi słowami pod SEO++
159
Mapowanie produktów wraz z dodanymi słowami pod SEO++
160
Mapowanie wariantów wraz z dodanymi słowami pod SEO++
161
Optymalizacja SEO osiągająca 95-100% skuteczności technologicznej dla pozycjonowania++
162
SocialQueen (automatyzacja pod SM- twitter, insta)++
163
Marketingowe narzedzia
164
Możliwość wysyłki newslettera+++
165
Możliwość konfiguracji wyglądu i treści wysyłanych mailingów++
166
167
Drzewo kategorii
168
Możliwość konfiguracji drzewa kategorii oraz parametrów dla produktów++
169
Możliwość dodawania zdjęć/ikon do drzewa kategorii++
170
Dodatkowe drzewo kategorii nawigacyjnych+
171
Dodatkowe grupy parametrów+
172
Powiązanie kategorii pomiędzy serwisami umożliwiające mapowanie i automatyczne wystawianie oraz importowanie produktów do/ze sklepu/serwisu+
173
Możliwość podziału drzewa kategorii na sprzedawców indywidualnych oraz branżowych
174
STATYSTYKI
175
Statystyki wejścia na Twoje produkty+++
176
Statystyki rejestracji++
177
Statystyki sprzedaży++
178
179
ERP/SRS (systemy do zarzadzania ilością, SRS - system raportowania sprzedaży)
180
Ułatwienia w porozumiewaniu się w różnych językach++
181
Czat z klientem oraz pracownikami++
182
Dodawanie środków płatności dla kont++
183
Możliwość ewidencjonowania floty samochodowej+
184
Możliwość ewidencjonowania nieruchomości i środków trwałych+
185
Ewidencja kontaktów biznesowych i zadań (CRM)+
186
Tworzenie, przekazywanie i raportowanie zadań wewnątrz organizacji (CRM)+
187
Ewidencja produktów, usług+
188
Ewidencja pracy+
189
Edycja kont firmowych nadrzędnych dla kont użytkowników+
190
Edycja kont użytkowników podrzędnych dla kont firmowych+
191
192
Lista kontaktów CRM
193
Przedstawienie danych klientów+++
194
Możliwość zmiany danych klienta+++
195
Możliwość usunięcia konta klienta+++
196
Możliwość wysyłki newslettera+++
197
Możliwość dodania użytkownika do bazy danych+++
198
Możliwość stworzenia listy grup kontaktów++
199
Możliwość stworzenia logów z importu danych++
200
Możliwość „poznania” użytkownika++
201
Możliwość sprawdzenia notatek klienta++
202
203
Mini CRM + mobile
204
PIM – proste krokowe dodawanie produktów+++
205
ADDs
206
207
Manager wysyłek
208
Przegląd wysyłek wg statusów, np. do wysłania+++
209
Specyfikacje pojedynczych wysyłek (ID, nazwa, półka, ilość)+++
210
Zgłaszanie przesyłek do wysłania+++
211
Konfiguracja czasu pakowania, który doliczymy do czasu przesyłki przez kuriera, aby wskazać kupującemu przewidywany czas dostawy+++
212
Pakowanie wysyłek – wsparcie mobile APP++
213
Wydania wysyłek kurierowi – wsparcie mobile APP++
214
Możliwość specyfikacji produktów wysyłanych osobno (np. Ostrożnie: Szkło)++
215
Generowanie linków śledzących paczki dla kupujących++
216
Automatyczne przesyłanie numerów trackingowych do np. PayPal, eBay, Allegro itd.++
217
Automatyczna zmiana statusu wysyłki na np. PayPal, eBay, Allegro itd.++
218
Możliwość specyfikacji metod wysyłki (DHL, DPD, Poczta Polska, Deutsche Post, British Mail, FedEx, aPaczka.pl, Pocztex)++
219
Przyjmowanie zwrotów – wsparcie mobile APP++
220
Śledzenie przygotowywanych wysyłek po miejscu w magazynie oraz pracowniku pracującym przy danej wysyłce w czasie rzeczywistym+
221
Możliwość dodania grup wysyłkowych, na podstawie których system jest w stanie obliczyć koszt wysyłki dla każdego zamówienia+
222
Przekazanie wybranej ilości wysyłek osobom odpowiedzialnym za ich zrealizowanie+
223
Śledzenie transportu pełnych opakowań+
224
Transport międzynarodowy z uwzględnieniem odpraw celnych+
225
Pilnowanie listy transportów+
226
Lista paczek pobranych przez użytkownika do zapakowania+
227
Numer celny dla przesyłek międzynarodowych+
228
Automatyczne generowanie i przechowywanie numerów trackingowych (czy to jest standard w innych marketplace'ach)
229
Edycja numerów trackingowych
230
Archiwizowanie zrealizowanych wysyłek
231
232
233
Faktury i płatności
234
Możliwość wystawiania i edycji faktur (FVAT, zadatek, zaliczka, proforma, korygująca)+++
235
Możliwość księgowania płatności dla faktur (FVAT, zadatek, zaliczka, proforma, korygująca)+++
236
Statusy płatności faktur (opłacone, nieopłacone)+++
237
Terminy płatności faktur (przeterminowane, nieopłacone)+++
238
Możliwość ewidencjonowania faktur kosztowych+++
239
Automatyczne generowanie faktur wg statusu płatności+++
240
Automatyczne wysyłanie faktur wg statusu płatności+++
241
Generowanie zbioru faktur wg typu i zakresu czasu, np. maj 2020 FVAT+++
242
Saldo użytkowników (limitowanie użytkownika do wybranej kwoty - np. za pobraniem)+++
243
Wysyłanie potwierdzenia płatności (do klientów)+++
244
Możliwość specyfikacji metod płatności (tPay, DotPay, PayPal, przelew, gotówka)+++
245
Dodawanie środków płatności dla kont/użytkowników w wielu walutach++
246
Wewnętrzne ewidencjonowanie przelewów, przepływu środków pieniężnych++
247
Kalkulator walut przy ewidencjonowaniu wydatków++
248
Kalkulator walut przy przelewach środków płatniczych++
249
Limit sprzedaży na termin płatności++
250
Ewidencja kosztów przypisywanych w wielu miejscach++
251
Automatyczne wystawienie faktury korygującej, jeśli spełniamy warunki zwrotu++
252
253
INTEGRACJE
254
CMS
255
Integracja z tPay+++
256
Google Analytics+++
257
Facebook Pixel+++
258
Integracje z social media: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn+++
259
Pixel Fast tony+++
260
Trusted shop manager+++
261
Integracja z Allegro++
262
Trade boubler++
263
Integracja z eBay++
264
Auto Lister na HubBurger.com++
265
Integracja z Google Shopping++
266
Bramka SMS Twilio+
267
Integracja z aPaczka.pl+
268
Analityka GO+
269
270
271
Manager zakupów
272
Ewidencja zakupu produktów i usług+
273
Możliwość zlecenia zakupu kontrahentowi i jego odbioru+
274
Kalkulacja średnich ważonych kosztów zakupu towarów+
275
Ewidencja kosztów przypisywanych do transakcji zakupu+
276
Szybkie generowanie zamówień u dostawcy towaru+
277
Przygotowanie towarów do odbioru wraz ze statusami zamówień u dostawców+
278
Pilnowanie przepływu płatności i towaru zamówionego+
279
Podsumowanie wydatków+
280
Możliwość zlecenia zakupu kontrahentowi i work flow do tego+
281
Możliwość segmentacji klientów i ustalania indywidualnej polityki cenowej dla segmentu+
282
Możliwość zmiany opisu dla danego segmentu klienta+
283
Możliwość prezentacji produktów różnych producentów+
284
Możliwość importu danych w CSV lub EXCELL oraz ich masowej obróbki+
285
286
Producenci
287
Możliwość zlecania produkcji zewnętrznym kontrahentom+
288
Możliwość produkcji wewnętrznej+
289
Ewidencja możliwości/wydajności produkcyjnych+
290
Śledzenie transportów międzynarodowych od producentów+
291
Możliwość zlecania produkcji danemu producentowi+
292
Transport od producenta do hurtowni+
293
294
Produkty/warianty
295
Podstrona listy produktów+++
296
Pilnowanie produktów wraz z datą przydatności+++
297
Dodawanie i edycja produktów/wariantów+++
298
Mediastore: dodawanie nowych zdjęć, wybieranie ze zdjęć, które są w Mediastore, dodawanie video z YouTube+++
299
Podstrona karty produktu/wariantu+++
300
Możliwość kopiowania produktów/wariantów+++
301
Podgląd produktu/wariantu online+++
302
Możliwość usunięcia produktu/wariantu+++
303
Dodawanie ofert produktów/wariantów do schowka+++
304
Dodatkowe grupy parametrów+++
305
Możliwość ręcznej konfiguracji produktów promowanych+++
306
Możliwość ręcznej konfiguracji produktów wiodących+++
307
Listing produktów z wariantami++
308
Możliwość sprzedaży produktów/wariantów w paczkach++
309
Proste łączenie wielu wariantów w zestawy, z możliwością sprzedaży pojedynczych części zestawu++
310
Możliwość tworzenia zbioru różnych grup danych powtarzających się dla produktów lub ich wariantów, z możliwością szybkiego ich użycia do wyświetlania na kartach produktów (np. wyposażenie auta lub skład materiału danego producenta)++
311
Możliwość przerzucania produktów między kontami i kanałami (jeśli pokrywają się kategorie i parametry, można skorzystać z automatu)++
312
Wyszukiwarka produktów stworzona na podstawie parametrów kategorii+
313
Możliwość wyszukiwania w produktach/wariantach, które są już wystawione, w celu szybkiego uzupełniania danych przy podobnych produktach/wariantach+
314
315
KOMUNIKACJA
316
Przyjmowanie zamówień telefonicznych, e-mail
317
Support telefoniczny1,5 h/m-c
318
Hosting tylko u sprzedawcy+
319
320
Blog
321
Podstrona listingu newsów++
322
Podstrona szczegółów newsa (wpisu na blogu)++
323
Możliwość dodawania nowych podstron wg ustalonego szablonu++
324
Możliwość integracji z narzędziem SocialQueen.com++
325
326
USŁUGI DODATKOWE
327
Import danych z innych serwisów200 zł/h
328
Import produktów z innych kanałów i tworzenie z nich produktów w sklepie
329
Konfiguracja200 zł/h
330
Grafiki150 zł/h
331
Logood 1000 zł
332
Dropshipping
333
FulfillmentDo negocjacji
334
335
Rabat na prowizje od sprzedaży5%
336
Dostęp do reklamy+++
337
Środki dostępne na reklamy w HubBurger.com w ramach płaconego abonamentu (kumulacja 3/6 m-ce).1550
338
101204270
339
60015002000
340
Wartość pakietu custom (30 PLN/użyteczność)303061208100